نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور ترکیبی پوکت پاتایا

مـبـدا: تهران
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-88177995

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • بلیط رفت و برگشت (+ پرواز رفت و برگشت داخلی)
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان (هر اتاق یک سیمکارت)
  • ویزا

مـدارک

  • پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار)
  • تمکن مالی (50 میلیون تومان)
  • شناسنامه (کپی)
  • عکس رنگی (6 در 4 جدید 1 قطعه)
  • کارت ملی (کپی)
تاییدیه رزرو هتل و بیمه مسافرتی

توضیحـات

تور ترکیبی 7 شب پوکت پاتایا پرواز ماهان ایر
4 شب اقامت پوکت و 3 شب پاتایا

بـرنامه سـفر

برنامه سفر برای این تور ثبت نشده

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند

در  پوکت چه کارهایی باید انجام دهیم

کارهای بسیار به یاد ماندنی می‌توانید در تور پوکت انجام دهید. این جزیره خود دارای یک شهر قدیمی زیبا و تاریخی، چشم اندازهای عالی و جاذبه‌های فرهنگی نمادین است. همچنین پایگاه خوبی برای کاوش در جزایر اطراف و جاذبه‌های دیدنی آنها است. این مناطق شامل مکانهای مشهور جهان مانند خلیج Phang Nga و جزایر Phi Phi است.

عکس پوکت

آب و هوای پاتایا

پاتایا مانند بیشتر قسمت های تایلند دارای آب و هوای گرمسیری معمولی است و تقریباً در تمام طول سال گردشگران را جذب میکند. ما در اینجا وضعیت ماهانه آب و هوای پاتایا را برایتان ارائه می دهیم تا بتوانید سفر خود را بهتر برنامه ریزی کنید.

آب و هوای پاتایا در نوامبر تا فوریه
بهترین زمان برای بازدید از پاتایا از ماه نوامبر تا فوریه است که هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد و بسیار دلپذیر است. این بازه زمانی  اوج فصل گردشگری است و بیشتر سواحل و سایر مکانهای دیدنی با بازدیدکنندگان پر شده است. می توان انتظار بارش های کوتاه باران و روزهای معمولی آفتاب روشن را داشت.

آب و هوای پاتایا در مارس تا ماه مه
هوا در ماه های مارس ، آوریل و ماه مه گرم و مرطوب می شود اما با این وجود هجوم گردشگران همچنان زیاد است. در حالی که سواحل در این دوره شلوغ هستند ، اما در فصل اوج آنقدر شلوغ نیستند. حتما لوسیون ضد آفتاب ، عینک آفتابی و کلاه زیادی به همراه داشته باشید.

آب و هوای پاتایا در ژوئن تا اکتبر
پاتایا باران های سنگین را از ژوئن تا اکتبر تجربه می کند و اگر به دنبال لذت بردن از پاتایا در بهترین حالت آرام هستید ، فصل بارانی ایده آل است. سواحل بسیار شلوغ تر هستند ، درجه حرارت خیلی زیاد نیست و به طور طبیعی اقامت هتل ارزان تر می شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به خصوص در ماه های ژوئن و آگوست که بارندگی به میزان قابل توجهی پایین تر است و قیمت مسکن مطلوب تر است به پاتایا سفر کنند. فراموش نکنید که برای تحمل باران ، یک جفت کفش مناسب همراه داشته باشید.

عکس پاتایا
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info