قیمت هتل های بندرعباس به صورت میانگین چقدر است؟

بندرعباس مرکز استان هرمزگان، جنوبی‌ترین استان کشور است. بندرعباس به‌عنوان بزرگترین و باارزش‌ترین بندر ایران، حجم زیادی از ترانزیت کالا را از طریق دو بندر شهیدرجایی و شهیدباهنر انجام می‌دهد. این شهر علاوه‌بر مسائل تجاری و اقتصادی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی نیز دارد که مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

  • تعداد بازدید: 1584
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

از مهم‌ترین اولویت‌های سفر به بندرعباس، اطلاع از قیمت هتل ‌های بندرعباس و سپس رزرو هتل بندرعباس می‌باشد. 
باتوجه به اینکه رزرو هتل‌های بندرعباس یک اقدام ضروری برای سفر محسوب می‌شود، آشنایی با قیمت و امکانات این هتل‌ها بسیار مهم و ضروری است. هنگامی که تمام روز را برای گردش، بازارگردی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بیرون باشید، نیاز است شب در یک محیط آرام، تمیز و با امکانات مناسب، استراحت کنید. در نتیجه رضایت از محل اقامت، یکی از اساسی‌ترین بخش‌های سفر می‌باشد.
 
بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با میانگین قیمت هتل‌ های بندرعباس آشنا کنیم تا در زمان سفر به بندرعباس، هتل مناسبی را انتخاب و آن را رزرو نمائید. در ادامه به بررسی تعدادی از هتل‌های بندرعباس، همراه با قیمتی که برای آن‌ها درنظر گرفته شده، می‌پردازیم تا بتوانید سفر خوب و آرامی را برای خود رقم بزنید.

هتل های بندرعباس

میانگین قیمت هتل های بندرعباس

یکی از موارد مهم در هنگام رزرو هتل‌های بندرعباس، اطلاع از هزینه‌های یک شب اقامت در آنها است.  قیمت هتل های بندرعباس نرخ ثابتی ندارد و باتوجه به نوع هتل، مدت زمان اقامت، تاریخ رزرو هتل، شرایط آب‌وهوایی، میزان تقاضای رزرو، تعطیلات و مناسبت‌های خاص قیمت هتل ‌های بندرعباس تغییر می‌کند.  

نرخ هر هتل در زمان پیک سفر، فصول مختلف و شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت خواهد بود. برای مثال در زمان پیک سفر یا ایام نوروز که این شهر شلوغ‌تر و پر رفت‌وآمدتر است، هتل‌ها از قیمت بیشتری نسبت به روزهای کم مسافر برخوردار هستند. در نتیجه از اواسط پاییز تا اوایل بهار به خاطر آب‌وهوای بهاری این شهر، قیمت هتل ‌های بندرعباس بیشتر از هر زمان دیگری خواهد بود.
قیمت هتل های بندرعباس در فصول گرم، دارای پایین‌ترین نرخ و هزینه می‌باشد. زیرا هوای بندرعباس در این زمان شرجی و مرطوب بوده و مسافران کم‌تری به این شهر سفر می‌کنند. البته برپایی بعضی از جشنواره‌ها و تخفیف بلیط‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، مناطق گردشگری و بازی‌های تفریحی، باعث شده تا مسافران زیادی در فصول گرم نیز به بندرعباس سفر کنند.

قیمت هتل های 5 ستاره بندرعباس

قیمت هتل‌های ۵ستاره بندرعباس

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های بندرعباس، که بهترین امکانات و محبوبیت را دارند هتل‌های پنج‌ستاره این شهر یعنی هتل هما، هتل هرمز و هتل خلیح فارس می‌باشند. طراحی داخلی این هتل‌ها بسیار شیک و لاکچری بوده و دارای امکانات و تجهیزاتی بسیار مدرن و کاملی هستند.

هتل هما بندرعباس

هتل هما بندرعباس متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای هما است. این هتل در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته و واحدهای آن چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه‌ دریا دارند. هتل هما با ۱۷۶واحداقامتی دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ، استخر روباز، زمین تنیس، فضای استراحت در محوطه باغ، سالن کنفرانس، آرایشگاه و... است.
این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی است که هزینه‌های مختلفی دارند. هزینه یک شب اقامت در هتل ۵ستاره هما از ۱،۲۷۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود. گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت چهارنفره رویال بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۵،۸۶۰،۰۰۰ تومان است.

هتل خلیج‌ فارس

هتل بین‌المللی خلیج‌فارس در نزدیکی بندر شهیدرجایی واقع شده است. این هتل ۵ستاره در سال ۱۳۸۳ با مساحتی بالغ بر ۹۸هزار مترمربع در ۶ طبقه ساخته شد. هتل خلیج‌فارس با ۵۵ واحداقامتی مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات مدرن، افتخار میزبانی از مهمانان بندرعباس را دارد.
هزینه یک شب اقامت در هتل خلیج‌فارس از ۶۸۵،۰۰۰ تومان شروع می‌شود و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت سه‌نفره بوده که هزینه آن به ازای یک شب ۱،۷۳۹،۰۰۰ تومان است.

هتل بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

هتل ۵ستاره هرمز در مرکز شهر بندرعباس قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و اماکن گردشگری دارد. این هتل در سال ۱۳۸۱ در ۷طبقه ساخته شد. هتل هرمز دارای لابی بزرگ و رستورانی مجلل بوده و تمامی واحدهای اقامتی آن مجهز به امکاناتی خاص و ویژه می‌باشد تا اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم بزند. 
هزینه اقامت یک شب در هتل هرمز از ۱،۸۶۴،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت فیستا (ماه عسل) بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۶،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

مناسب‌ترین قیمت هتل های بندرعباس

برای یک اقامت کم‌هزینه در هتل‌های بندرعباس بهتر است هتل موردنظر خود را از میان هتل‌های ۴ستاره، ۳ستاره و ۲ستاره بندرعباس انتخاب کنید. البته رزرو این هتل‌ها اصلا به این معنی نیست که شما اقامت راحتی ندارید، بلکه این هتل‌ها دارای واحدهای تمیز و نورگیر و مجهز به امکانات مناسب بوده و به جاذبه‌های گردشگری نیز نزدیک می‌باشند.
برای داشتن یک سفر اقتصادی فقط کافی است از برخی امکانات هتل‌های ۵ستاره مانند استخر، جکوزی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و این قبیل امکانات چشم‌پوشی کرده و هزینه آن را صرف گشت‌وگذار و تفریح بیشتر نمائید.

هتل ۴ستاره آتیلار۱

هتل آتیلار۱ در سال ۱۳۸۴ در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید و معبدهندوها ساخته شد. این هتل جهت سرویس‌دهی مطلوب‌تر در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آتیلار دارای ۱۳طبقه و ۹۸واحد اقامتی می‌باشد.
هزینه یک شب اقامت در هتل آتیلار از ۱،۱۰۵،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به اتاق سه‌تخته آتیلار کلاس بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۱،۷۷۵،۰۰۰ تومان است.

هتل ۴ستاره استاتیس

هتل استاتیس دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و دسترسی خوبی به مهمترین نقاط شهر دارد. هتل استاتیس در سال ۱۴۰۰ در کنار ساحل خلیج فارس در ۷طبقه ساخته شد. تمام ۵۷ واحداقامتی این هتل با دکوراسیونی ساده اما شیک و مدرن طراحی شده‌اند که حس راحتی خاصی را به مهمانان خود القاء می‌کنند.
هزینه یک شب اقامت در هتل استاتیس از ۱،۲۹۰،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت کانکت دونفره بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۱،۹۰۰،۰۰۰تومان است.

اقامت در بندرعباس

هتل ۳ستاره سفید

هتل سفید در سال ۱۳۹۶در نزدیکی فرودگاه این شهر ساخته شد. این هتل در ۶طبقه و ۲۰واحداقامتی با امکاناتی کامل و مجهز میزبان خوبی برای گردشگران خارجی و داخلی می‌باشد. هزینه یک شب اقامت در هتل سفید از ۷۲۴،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت‌های دوخوابه باظرفیت ۴نفر بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۱،۷۴۰،۰۰۰تومان است.

هتل ۳ستاره ایران

هتل ایران در سال ۱۳۹۵ در ۴طبقه و ۵۹ واحداقامتی ساخته شد. این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و دسترسی راحتی به مراکز خرید، معبدهندوها و اسکله شهیدحقانی دارد. هتل ایران دارای آسانسور، کافی‌نت، نمازخانه، سالن صبحانه‌خوری و... می باشد.
هزینه یک شب اقامت در هتل ایران از ۸۲۵،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به سوئیت دوخوابه باظرفیت پنج‌نفر بوده که هزینه آن به ازای هر شب ۲،۲۷۰،۰۰۰تومان است.

هتل۲ستاره آپادانا

هتل آپادانا در مرکز شهر و نزدیک به مراکز تجاری بوده و فاصله کمی تا ساحل دریا دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ در ۷ طبقه و ۴۹ واحداقامتی ساخته شد. هزینه یک شب اقامت در هتل آپادانا از ۵۳۸،۰۰۰ تومان شروع شده و گران‌ترین واحداقامتی این هتل مربوط به اتاق‌های ۵تخته بوده که هزینه آن به‌ ازای هر شب ۱،۶۹۲،۰۰۰تومان است و نسبت به هتل‌های قبلی از پایین‌ترین قیمت هتل های بندرعباس برخوردار می‌باشد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info