معرفی هتل های لوکس تهران در سایت رهی نو رزرو با تخفیف ویژه

اگر بنا باشد به یکی از هتل‌های لوکس تهران قدم بگذارید، کدام هتل را انتخاب می‌کنید؟ اگر تجربه سفر به تهران را داشته باشید، به خصوص در روزهای تعطیل که در هتل‌ها و اقامتگاه‌های نوروزی، جای سوزن انداختن نیست، احتمالا تجربه جستجو کردن و پیدا نشدن حتی یک اتاق را داشته باشید.

  • تعداد بازدید: 1695
  • ارسال در تاریخ: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

اگر بنا باشد به یکی از هتل‌های لوکس تهران قدم بگذارید، کدام هتل را انتخاب می‌کنید؟ اگر تجربه سفر به تهران را داشته باشید، به خصوص در روزهای تعطیل که در هتل‌ها و اقامتگاه‌های نوروزی، جای سوزن انداختن نیست، احتمالا تجربه جستجو کردن و پیدا نشدن حتی یک اتاق را داشته باشید. در این صورت در سفرهای بعدی‌تان به تهران، تصمیم خواهید گرفت که پیش از حرکت، یکی از هتل‌های تهران را انتخاب کرده و برای خود رزرو کنید. تا پس از رسیدن به مقصد، با جمله «اتاق خالی نداریم» روبه رو نشوید. از طرفی شناختن هتل‌های لوکس تهران به شما کمک خواهد کرد تا یک انتخاب فوق العاده را از میان گزینه‌های زیر داشته باشید. پس پیش به سوی تهران!

هتل هما تهران

در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران قرار گرفته و جزو هتل‌های سرد و گرم چشیده تهران است. برجی 16 طبقه با چشم اندازی بی نظیر، دارای 177 اتاق مدرن بوده که با شاه‌راه‌های اصلی فاصله کمی دارد. هتل 5 ستاره هما تهران دارای امکاناتی همچون زمین تنیس، استخر، مجموعه آبی، رستوران‌هایی با سرآشپزان حرفه‌ای، سالن‌های بزرگ و مجهز برای برگزاری همایش، جشن، کنفرانس و... بسیاری از امکانات دیگر است. اتاق‌های هتل هما شامل اتاق توئین، دبل، سوئیت جونیور، هما کلاس، سوئیت رویال است. هتل هما تهران از مجموعه هتل همای ایران، یکی از بهترین و دلنشین‌ترین خاطره اقامت را برایتان رقم خواهد زد.


آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره 51

شماره تلفن: 02143941 - 02143969

هتل هما

هتل استقلال تهران

اگر از قدیمی‌های تهران بپرسید، این هتل را با عنوان هتل رویال هیلتون سابق می‌شناسند. یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران که از زمان شاهنشاهی همچنان روزهای زیادی را به خود دیده است. البته با وجود قدیمی‌ بودن هتل، به امکانات و تجهیزات لوکس و مدرن مجهز شده است.  این را از برج غربی هتل به وضوح خواهید فهمید. برج شرقی هتل البته بازسازی شده است. هتل استقلال تهران را یکی از بزرگترین هتل‌های بین المللی تهران می‌شناسند.

اگر می‌خواهید به پیست توچال نزدیک باشید و یا بازدیدتان از کاخ‌های سعد آباد و نیاوران به راحتی انجام شود، این هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت به این مکان‌ها قرار گرفته است. ضمن اینکه در نزدیکی خیابان ولیعصر، یکی از زیباترین و طولانی‌ترین خیابان‌های تهران قرار گرفته است و دسترسی خوبی به سالن اجلاس سران و نمایشگاه‌های بین المللی و...دارد. در این هتل، پایتخت زیر پایتان قرار دارد. وجود امکاناتی همچون انواع رستوران، چایخانه سنتی، سالن پذیرایی و همایش، مجموعه ورزش‌های آبی، بانک و صرافی، باشگاه و زمین تنیس و هر آن چیزی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید، استقلال تهران را به یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران تبدیل کرده است.


آدرس هتل: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

تلفن: 25-22660011-021

هتل های لاکچری تهران

هتل ویستریا تهران

از آن دست هتل‌های شیک و تازه سازی که در سال 98 افتتاح شد. یک هتل پنج ستاره که ترکیبی از معماری ایرانی و کانادایی را در آن می‌بینید. هتل در یکی از مرتفع‌ترین نقاط شهر و در جوار یکی لاکچری‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تهران قرار گرفته است. این هتل با امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته دارای 98 اتاق و 20 طبقه است. حتی اگر ساکن هتل نباشید می‌توانید برای جشن و مراسمات و همایش‌هایتان از سال‌های مجهز هتل ویستریا تهران استفاده کنید. هتل دارای مرکز سلامت، سالن ماساژ، حمام ترکی، مجموعه آبی و سالن ورزشی است که با تجهیز هر کدام سعی کرده اقامت آرامبخشی را برای مهمانانش فراهم کند.


آدرس هتل: تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

تلفن: 02172071
 
هتل لاکچری تهران

هتل نووتل تهران

در ضلع جنوبی ترمینال اصلی در فرودگاه امام خمینی، احتمالا چشم‌تان به ساختمان بلندی خورده باشد که همان هتل نووتل تهران است. ساختمانی 11 طبقه با 196 باب اتاق و امکانات رفاهی مناسب که اقامت در این هتل را لذتبخش کرده است. ضمن اینکه نزدیکی آن به فرودگاه نیز خیال‌تان را از به موقع رسیدن برای پرواز راحت می‌کند. دوری از هیاهو و شلوغی شهر و نزدیکی آن به فرودگاه از نقاط مثبت این هتل است. جالب است بدانید این هتل یکی از اولین‌ هتل‌های فرودگاهی کشور از هتل‌های اکور فرانسه است.

آدرس: تهران - کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران-قم) - ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) - مقابل ترمینال مسافربری شماره یک 

تلفن :  021476233

هتل پارسیان انقلاب تهران

به یکی از باشکوه‌ترین و خوش آوازه‌ترین هتل‌های تهران خوش آمدید. اینجا هتل پارسیان یا همان رویال گاردن قدیمی در قلب پایتخت نشسته است. این هتل چهار ستاره از خانواده هتل‌های پارسیان ایران است که دارای 12 واحد اقامتی و امکاناتی بوده که از یک هتل چهارستاره انتظار دارید. واحدهای تجاری، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، سلن‌های همایش و تالار، مجموعه ورزشی، استخر، رستوران‌های فوق‌العاده به همراه اولین رستوران گردان که در طبقه شانزدهم قرار گرفته است، اقامتی دلنشین را برایتان رقم می‌زند. امکانات دیگر هتل از مطب پزشکی تا فروشگاه‌های صنایع دستی و آتلیه عکاسی، به همراه پرسنل مجرب و کارآزموده، خاطره خوبی را از اقامت در این هتل برایتان به همراه خواهد داشت.


آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین حافظ و ولیعصر

تلفن:  88937251-021

هتل پارسیان اوین تهران

یکی دیگر از زیباترین هتل‌های چهارستاره تهران، هتل پارسیان اوین است. موقعیت مکانی مناسب و قابل دسترس، اتاق‌های مجهز، رستوران با سرآشپزان ماهر، سالن تشریفات و امکانات اقامتی این هتل، آن را تبدیل به یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت کرده است. هتل دارای 150 باب اتاق است که با امکانات یک هتل چهارستاره خاطره خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

تلفن: 09351277867

رزرو هتل های لوکس تهران با بیشترین تخفیف در سایت رهی نو

از آن جایی که رزرو این هتل‌ها قبل از سفرتان به تهران بسیار اهمیت دارد، یک سامانه رزرواسیون آنلاین کمک می‌کند تا به تمام هتل‌های لوکس دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین سامانه رزرواسیون آنلاین، سایت رهی نو است که می‌توانید هتل‌های لوکس تهران را با بیشترین تخفیف در این سایت مشاهده کنید. ضمن اینکه در بازه‌های مشخصی، رهی نو با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی که می‌گذارد، با قیمت مناسب می‌توانید این هتل‌ها را رزرو کنید. در این سایت تجربه افراد دیگری که قبل از شما سفر کردند، برای انتخاب دقیق‌تر کمک‌تان می‌کند. شما برای تعطیلات آخر هفته، کدام هتل را انتخاب کردید؟

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info