چگونه بلیط ارزان هواپیما بخرم

پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما برای کسانی که سفرهای هوایی متعدد دارند بسیار حائز اهمیت است. آژانس های مسافرتی نیز برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه رقابت دارند. برای کسب اطلاع از فوت و فن پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما ما راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به طرز چشمگیری در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید. در اینجا راه های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما را بیان می نماییم.

  • تعداد بازدید: 2304
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۸ آبان ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه
بلیط ارزان هواپیما

بلیط چارتری را فراموش نکنید

بلیط های چارتری به دلایل مختلفی از جمله رقابتی بودن و همچنین تکمیل نبودن ظرفیت پرواز میتوانند دارای تخفیف های بسیار خوبی باشند. شما تصور کنید با 30 هزار تومان بتوانید بلیط کیش تهیه کنید! البته این به این معنی نیست که شما بلیط های سیستمی را چک نکنید. برای مقایسه قیمت توصیه می شود هم بلیط های سیستمی و هم بلیط های چارتری را جداگانه بررسی نمایید.

از پروازهایی که توقف دار هستند استفاده کنید

این امکان برای بلیط های خارجی مفید است. بلیط هایی که پرواز آن توقف دار است ارزان تر هستند. به شما توصیه می کنیم که از پروازهایی که توقف های طولانی تر استفاده کنید که هم بلیط ارزان تر پیدا کنید و همین که با یک تیر چند نشان بزنید و یک گشت در شهر ترانزیت خود داشته باشید.

در انتخاب ایرلاین خود دقت کنید

گاها ایرلاین های بزرگ به دلیل برند بودن و ارائه خدمات بیشتر دارای نرخ بالاتری هستند. پس میتوانید برای تهیه بلیط ارزان هواپیما از ایرلاین های برند چشم پوشی کنید.

تورهای مسافرتی را فراموش نکنید

سفر با تور بعضی وقت ها میتواند به صرفه تر از تهیه بلیط هواپیما باشد.با این تفاوت که شما از امکانات ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی و اقامت در هتل نیز میتوانید بهره مند شوید. پس پیش از خرید بلیط هواپیما به پیج تورهای مسافرتی نیز سری بزنید.

از پروازهای رفت و برگشت استفاده کنید

البته توجه داشته باشید که گاهی پروازهای تکی نیز دارای نرخ مناسبی هستند. این قضیه را در اکثر مسیرها مشاهده می نمایید که یا پرواز رفت و یا پرواز برگشت دارای نرخ پایین تری است و شما میتوانید از این شرایط برای تهیه بلیط ارزان استفاده نمایید. اما معمولا تهیه بلیط رفت و برگشت به صرفه تر است.

بلیط های گروهی تهیه نکنید

اگر سفر دسته جمعی دارید میتوانید از پروازهای مختلف استفاده کنید تا شانس پیدا کردن بلیط ارزان از ایرلاین های مختلف را داشته باشید. شما میتوانید همسفران خود را در مقصد ملاقات نمایید.

بلیط ارزان هواپیما

بلیط لحظه آخری را سرچ نمایید

در پیج بلیط های لحظه آخری به شما ارزان ترین بلیط های هواپیما را نمایش میدهند. البته باید آمادگی سفر را داشته باشد و چمدان هایتان را بسته باشید. بلیط های لحظه آخری بسیار به صرفه هستند حتی گاهی با 70 درصد تخفیف مواجه میشوید که بسیار جذاب است.

به ساعت پرواز خود دقت کنید

پروازهایی که در ساعات اولیه صبح و بامداد و یا آخر شب هستند بسیار ارزان تر هستند. اگر با کم خوابی مشکلی ندارید میتوانید از این توانایی خود برای تهیه بلیط ارزان هواپیما بهترین استفاده را داشته باشید.

زمان رزرو بلیط هواپیما خود را به تاخیر نیندازید

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما از چند هفته قبل از پرواز میتوانید بلیطی با نرخ معقول پیدا کنید. پروازهای داخلی خود را از 7 هفته قبل و پروازهای خارجی خود را از 18 هفته قبل میتوانید با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بصورت آنلاین بلیط هواپیما بخرید

یکی از راه های ضروری و مقرون به صرفه از چند جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما است. هنگامیکه شما بلیط هواپیما خود را بصورت آنلاین تهیه می نمایید میتوانید با سرکشی مرتب به سایت از ارزان ترین بلیط های هواپیما مطلع شوید. همچنین اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما را دارید بدیهی ست که باید بصورت آنلاین سایت را مرتب چک کنید تا بتوانید در زمان مناسب بلیط خود را تهیه نمایید. در بلیط های لحظه آخری چارتر کنندگان به دلیل اینکه هواپیما با صندلی خالی پرواز نکند و نهایت استفاده را از صندلی های خالی مانده ببرند بلیط های را با ارزان ترین حالت ممکن ارائه می دهند. اما در مورد بلیط های سیستمی این موضوع وجود ندارد.

به کلاس های نرخی پروازی دقت نمایید

از آنجایی که کلاس های نرخی پرواز متفاوت است میتوانید از کلاس های نرخی ارزانتر استفاده کنید. کلاس هاس نرخی فرست کلاس و بیزینس دارای نرخ بالاتری هستند. در صورتی که کلاس های نرخی اکونومی یا اقتصادی از کلاس های پرواز ی با نرخ پایین تری هستند.


بلیط ارزان هواپیما

سفر خود را برای اواسط هفته برنامه ریزی کنید

آخر هفته ها به دلیل تعطیلات قیمت بلیط هواپیما تا حدودی افزایش نرخ دارد. تا میتوانید در روزها و تاریخ هایی که پیک پرواز است بلیط تهیه نکنید چون در غیر اینصورت قید بلیط ارزان را باید بزنید.

در زمان پیک سفر نکنید

اگر قصد سفر در ایام تعطیلات را دارید به شما توصیه میکنیم بلیط خود را با یک الی دو روز پس یا پیش تهیه کنید تا از پیک پروازی خارج شوید. در اینصورت در افزایش نرخ پرواز به دلیل تقاضای بالا در امان خواهید بود.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info