جشنواره های نوروزی رایگان در تهران 

ساعات کاری مراکز تفریحی گردشگری و موزه های  تهران در ایام نوروز بیشتر می شود. پیش بینی می شود که تورهای دوچرخه سواری نیز در مناطقی مانند ۱۲، ۱۱، ۶ و تور های پیاده روی نیز در مناطق ۱، ۱۲، ۱۱، ۵، ۶، ۱۳ و ۱۴ تا ۲۴ در مسیر گردشگری همراه با راهنما برگزار شود. همچنین پیش بینی می شود در ایام نوروز در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران و پارک آب و آتش نیز برنامه های شاد نوروزی اجرا شود.

  • تعداد بازدید: 2046
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

جشنواره های نوروزی 1403 رایگان در تهران

تعطیلات نوروز همیشه فرصتی برای سفر و بازدید از شهر است، گذراندن اوقات فراغت با خانواده، دوستان و آشنایان در تعطیات نوروزی می تواند لذت بخش باشد. در عید نوروز جشنواره های عیدانه زیادی برگزار می شود، در تهران نیز جشنواره های نوروزی در جاهای مختلف در نظر گرفته شده است که علاوه بر شهروندان، پذیرای سایر هموطنان نیز می باشد. با های هالیدی همراه باشید.

نوروز در تهران

جشنواره نوروزی در رزمال

رزمال

مجتمع تفریحی تجاری رزمال درغرب تهران در اتوبان خرازی، کنار بیمارستان تریتا قرار دارد. این مجتمع خدمات خیلی خوبی به بازدیدکنندگان اراِئه می دهد. در مجتمع رزمال فستیوال عیدانه در تاریخ 23 و 24 و 25 اسفند 1403 از ساعت 7.30 شب برگزار می شود.در این جشنواره برنامه هایی مثل موسیقی زنده، اجرای برنامه های شاد با اجرای عمو رسول برای کودکان، وجود تن پوش های نوروزی ارائه می شود. در این مجتمع دکور زیبای هفت سین نیز چیده می شود که می توانید عکس های زیبا بیاندازید. تمامی برنامه های بالا رایگان می باشد، فودکورت ها و شهربازی و سینمای رزمال نیز با قیمتی خیلی مناسب وجود دارند و با هر 300 هزار تومان خرید از فود کورت و شهربازی و سینما یک شانس شرکت در قرعه کشی  9 جایزه 5 میلیون تومانی بن خرید لوازم خانگی را کسب خواهید کرد.

اینستاگرام رزمال: rosemall_complex

جشنواره نوروزی در ایران مال

ایران مال

ایران مال یک مرکز خرید و یکی از مجتمع های تفریحی بزرگ خاورمیانه واقع در چیتگر در غرب تهران است.ایران مال دو هفته مانده به نوروز 1403 و تا عید سعید فطر جشنواره نوروزی را با برنامه های شاد و مفرح همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت رایگان برگزار می کند.  آتش بازی نوروز و جشن عید سعید فطر، اکران نوروزی در سینما پردیس، موسیقی اقوام مختلف و موسیقی پاپ، مسابقات مختلف ورزشی محلی، دارت، ایروبیک و ایران مال گردی بخشی از این برنامه ها خواهد بود. علاوه بر این ها، برنامه های ورزشی بی نظیر ایران مال در جشنواره نوروزی 1403 در پیست یخ، سالن ورزشی کمپ 24، جاده تندرستی ایرانمال، سالن های بولینگ و بیلیارد برگزار می شود. خدمات رستوران ها و کافه های ایران مال در ایام نوروز نیز به میزان قابل توجهی افزایش و تنوع می یابد. همچنین در جشنواره نوروزی 1403 تمامی فروشگاه های ایران مال برنامه های فروش ویژه ای را با تخفیف تا 50 درصد برای مشتریان برگزار می کنند.

اینستاگرام ایرانمال: the_iranmall

جشنواره نوروزی در برج میلاد

برج میلاد

برج میلاد جزء بلندترین برج های خاورمیانه است که در شمال غربی تهران واقع شده است. در ایام نوروز گردشگران از شهرهای مختلف در تهران حضور دارند و قطعا برج میلاد یکی از مقاصد آنهاست، بنابراین برگزاری جشنواره نوروزی در طول روز در برج میلاد برگزار می شود. با توجه به اینکه ایام نوروز امسال با ماه رمضان همزمان شده است، خدمات گردشگری و فرهنگی در برج میلاد تهران به صورت رایگان در تعطیلات نوروز 1403 از ساعت 9:00 تا 2:00 ادامه خواهد داشت. در این جشنواره برنامه هایی از جمله اجرای موسیقی اقوام مختلف، کنسرت رایگان برای خانواده ها و کودکان، نمایش کمدی و تئاتر در ایام مختلف در شبانه روز برگزار می شود. مدیرکل برج میلاد تهران همچنین از برگزاری جنگ شادی شبانه خبر داد و افزود: جنگ شبانه نیز با ضیافت افطاری ساده آغاز و تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

سایت برج میلاد: https://miladtower.tehran.ir/

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info