وسایل مورد نیاز برای سفر در کرونا

بدون شک سفر در دوران کرونا نیازمند رعایت نکاتی میباشد و یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی پیش بیاید این است که برای سفر در دوران کرونا چه وسایلی را باید به همراه خود ببریم؟ ما به بررسی این موارد می پردازیم که به چه وسایلی در سفر در دوران کرونا نیاز دارید.

  • تعداد بازدید: 1627
  • ارسال در تاریخ: ۹ آذر ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۷ آذر ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

در کنار وسایل عادی که هر گردشگر و مسافری میبایست به همراه خود داشته باشد و به عبارتی نکات ضرورری برای سفری بی دردسر را رعایت کرده باشد باید نکاتی را هم در سفر در دوران کرونا رعایت کند. استفاده از ماسک، دستکش و رعایت نکات بهداشتی بخش جدا نشدنی و بسیار مهم در سفر در دوران کرونا است و در کنار رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن برخی وسایل که در ادامه توضیح میدهیم میتواند موثر باشد.

استفاده از ماسک

ضروری ترین نکته ای که حتما باید در دوران کرونا رعایت کرد استفاده از ماسک است. استفاده از ماسک میتواند در جلوگیری از ورود کرونا بسیار موثر باشد و کمتر در معرض ویروس ها قرار بگیرید. پس اولین و مهم ترین نکته استفاده از ماسک است.

سفر در کرونا

تب سنج مسافرتی برای سفر

یکی از مهم ترین وسایلی که برای سفر در کرونا تب سنج مسافرتی است. آگاهی از حال عمومی بدن جهت حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری در طول سفر مهم است و اینکه بهتر است پیش از سفر این وسیله را خریداری کنید. چرا که در طول سفر، ممکن است داروخانه ای برای خرید این محصول وجود نداشته باشد و به زحمت بیفتید.

عینک آفتابی در سفر

یکی دیگر از وسایل که برای سفر در کرونا به آن نیاز دارید عینک آفتابی است. به همراه داشتن و استفاده از عینک آفتابی علاوه بر زیبایی و محافظت از چشمان شما در مقابل اشعه های آفتاب، میتواند در جلوگیری از ویروس کرونا مفید باشد چرا که طبق تحقیقات انجام شده ویروس کرونا میتواند از طریق چشم هم وارد بدن شود.

image

آشنایی با غذاهای سنتی مشهد

    مشهد علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی، دارای غذاهای اصیل نیز می باشد و همین تنوع غذاهای سنتی میتواند دلیلی بر تاریخ و فرهنگ مشهد باشد. های هالیدی در این مقاله به معرفی خوشمزه ترین غذاهای سنتی مشهد میپردازد پس با ما همراه باشید..

    دستکش های لاتکس

    دست ها در طول سفر ممکن است با اجسام مختلفی مانند میله ها، دستگیره ها و... برخورد کنند و آن ها را لمس کنید. استفاده از دستکش لاتکس برای جلوگیری از کرونا مهم است و میتواند در پیشگیری مفید باشد. البته طبق تحقیقات انجام شده دستکش هایی که از آنها استفاده میکنیم نمیتوانند از ورود ویروس کرونا جلوگیری کنند و تنها دستکشی که میتواند در سفر، ما را ایمن نگه دارد دستکش لاتکس است. در طول استفاده از دستکش از تماس آن با چشم ها، دهان و بینی خودداری کنید و دست های خود را با آب گرم و صابون بشویید.

    کیسه زباله برای اتومبیل

    اگر با خودرو مسافرت میکنید از کیسه زباله هایی که با نخ، درب آن ها بسته میشوند استفاده کنید و زباله های خود را در کیسه زباله بیندازید. ریختن زباله در طبیعت علاوه بر آلودگی و گسترس بیماری باعث آسیب به محیط زیست هم میشود پس زباله های خود را درون کیسه زباله بیندازید و تعداد کافی از کیسه زباله را به همراه خود داشته باشید.

    image

    هرمز کجاست

      بدون شک تمام جزایر خلیج فارس زیبایی و خصوصیات مختص به خود را دارا هستند و انتخاب بین آنها کار سختی است. در اینجا به توضیح در مورد جزیره هرمز می پردازیم. هرمز به دلیل مجاورتش با جزیره قشم کلید خلیج فارس هم نامیده میشود. جزیره هرمز از مناطق دیدنی قشم محسوب میشود ولی سفر به این جزیره زیبا و بکر خود نیاز به صرف وقت مجزا و اقامتی چند روزه است..

      سفر در کرونا

      کیف وسایل کمک اولیه

      از جمله وسایل ضروری برای هر سفری که باید به همراه داشت کیف وسایل کمک اولیه است. در طول سفر ممکن است حادثه ای پیش بیاید و یا در مکانی که هستید درمانگاهی وجود نداشته باشد و زمان رسیدن به درمانگاه طولانی باشد. در این صورت کیف کمک های اولیه میتواند مفید واقع شود.

      پاور بانک

      در طول سفر ممکن است که نیاز داشته باشید تلفن همراه خود را شارژ کنید که برای شارژ تلفن همراه یا باید از شارژر استفاده کرد یا پاور بانک. استفاده از شارژر نیازمند پریز برق است که دسترسی به آن کمی سخت میباشد و استفاده از شارژر دیگران هم خطر آلودگی دارد پس بهتر است از پاور بانک استفاده کنید تا در طول سفر با مشکل شارژ گوشی مواجه نشوید.

      داروها و قرص های تقویتی

      برخی از مردم با بیماری هایی دست و پنجه نرم میکنند که نیازمند مصرف دارو هستند. به عنوان مثال عده ای دچار بیماری های قلبی و عروقی و... هستند که هر جایی میروند باید قرص های خود را به همراه داشته باشند. همچنین اگر اینگونه دارو های مورد نیاز را به همراه نداشته باشید، در طول سفر ناچار به تهیه آن ها از داروخانه هستید که ممکن است دسترسی به داروخانه در سفرتان کمی سخت باشد.

      نظرات کاربران
      ثبت نظر مشاهده نظر ها
      اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
      استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
      شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info