دستاوردهای نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش

در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفرکیش خبر ایجاد گردشگری رالی باس کیش و همچنین اضافه شدن چندین هاورکرافت و شناور تفریحی  به ناوگان قایق های تفریحی منتشر شد.

  • تعداد بازدید: 4604
  • ارسال در تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

ایجاد گردشگری رالی باس در کیش

معاون گردشگری در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش گفت: سازمان ایرانگردی و جهانگردی 75 هتل دارد که می توان از ظرفیت آن برای گردشگری رالی باس تا جزیره کیش استفاده کرد.

گردشگری در کشور ما نقطه به نقطه است و از یک مبدا به یک مقصد منتهی می شود و باید در سفر تنوع ایجاد کرد.گردشگران می توانند با اتوبوس به بندر عباس و از این بندر با کشتی کروز به کیش سفر کنند و با هواپیما هم برگردند.

همچنین مجوز هتل کاروان اخذ شده و هزینه هر شب اقامت در این هتل کاروان ها حدود 300 هزار تومان می شود. با شهرداری تبریز توافق شده تا کاروان هایی را به خودورهایی با پلاک کیش متصل کرده ومردم با اجاره این هتل کاروان ها بتوانند تجربه جدیدی از سفر داشته باشند.
 این هتل کاروان ها قرار است جایگزین کمپ های چادری شده و این مدل درسراسر کشور تکرار شود.

هیجان بیشتر در کیش با هاور کرافت ها و شناورهای تفریحی جدید

به مناسبت نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش از دو هاورکرافت و دو شناور تندروی تفریحی جدید با هدف جذب گردشگران و علاقه مندان به تفریحات آبی در اسکله تفریحی مارینا رونمایی شد . 
دو هاور کرافت دو و شش نفره و همچنین دو  شناور تندروی تفریحی به منظور جذب بیشتر گردشگران و دوستداران تفریحات آبی به ناوگان قایق های تفریحی جزیره کیش اضافه شد. 
همچنین شش فروند شناورهای تندرو در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش فروخته شد. 
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش 11 الی 14 اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح و همزمان با آن همایش هایی با موضوع 'برند، بازار و گردشگری'، 'حمل و نقل و گردشگری' برگزار شد.
گرداوری از مطبوعات روز

برچسب ها

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info