بهترین رستوران های کیش

جزیره کیش در استان هرمزگان واقع شده و یکی از پرطرفدارترین نقاط گردشگری ایران به حساب می آید که همه ساله پذیرای صدها هزار گردشگر از اقصی نقاط جهان است.

  • تعداد بازدید: 3450
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

درباره کیش

با فرا رسیدن فصل گرما و شروع شدن تعطیلات تابستانی خیلی از خانواده ها برای یک سفر ایده آل شروع به برنامه ریزی می کنند. کیش در میان تورهای مسافرتی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. جدا از تمام تفریحات و جاذبه های گردشگری کیش همه مسافران به دنبال یک رستوران خوب برای صرف صبحانه و غذا می گردند. رستوران خوب رستورانی است که تمام فاکتورهای استاندارد بهداشتی و غذایی را داشته باشد. در عین حال سلامت غذا، کیفیت مواد اولیه و از همه مهمتر دستپخت آشپزان مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. فضای داخلی، دکوراسیون، چیدمان، وسایل، محل رستوران، سیستم تهیه مناسب، قیمت و برخورد پرسنل رستوران از دیگر ویژگی های مهم یک رستوران است که در رشد و موفق بودنش تاثیر به سزایی دارد. در این مقاله ما سعی داریم شما را با برخی از بهترین رستوران های کیش آشنا کنیم. لازم به ذکر است که طعم غذا، محیط و عواملی که در بالا ذکر شد، همه بستگی به سلیقه مشتریان متفاوت است.

image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    رستوران رویال استار

    رستوران رویال استار

    رویال استار کیش یکی از محبوب ترین و لوکس ترین رستوران های کیش است که توصیه می شود حتما یکبار به آنجا سر بزنید. این رستوران با رعایت استانداردهای غذایی و بهداشتی توانسته است در لیست 10 رستوران برتر جزیره کیش قرار بگیرد. رویال استار یک رستوران ایرانی فرنگی است که انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ایرانی و ... را سرو می کند. این رستوران دارای 2 فضای سرپوشیده و باز است و موسیقی زنده به آن جذابیت بیشتری داده است. این رستوران نظر بیشتر گردشگرانی را که با تور کیش سفر می کنند را به خودش جلب می کند.
    آدرس: کیش، بلوار صدف، فاز 1، ساختمان بسطاک، طبقه 3

    رستوران میر مهنا

    رستوران میرمهنا

    رستوران میرمهنا از رستوران های ساحلی کیش است که بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این رستوران علاوه بر محیط زیبا، کیفیت بالای غذا، طعم به یادماندنی و نزدیک بودنش به ساحل، اجرای موسیقی زنده نیز به شلوغ تر شدنش کمک زیادی کرده است و هرروز میزبان یسیاری از مسافران عزیز می باشد. شما می توانید با خرید بلیط لحظه آخری سفری کم هزینه تر را تجربه کرده و در عین حال در کنار عزیزانتان خاطراتی به یادماندنی داشته باشید.
    آدرس: نوار ساحلی، جنب هتل رز

    رستوران کوه نور

    رستوران کوه نور

    رستوران کوه نور کیش یک رستوران کاملا متفاوت با دکوراسیونی از سنگ و صخره است که نظر هر گردشگری را به خودش جلب می کند. نورپردازی این رستوران، به خصوص در شب مظره ای رویایی را بوجود می آورد. از محبوب ترین غذای این رستوران می توان به بروشه فرانسوی اشاره کرد که طرفداران زیادی دارد. در این رستوران با موسقی زنده از میهمانان استقبال می شود.
    آدرس: میدان امیرکبیر، رو به روی دانشگاه کیش

    image

    هتل ترنج کیش

      هتل ترنج کیش یک مجموعه گردشگری 5 ستاره است که در شمال غرب جزیره کیش، در سواحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد. هتل ترنج را میتوان از لوکس ترین هتل های کیش دانست. این هتل منحصر به فرد در میان گردشگران بین المللی از شهرت زیادی برخوردار است.

      رستوران قصر سفید

      رستوران قصرسفید

      یکی دیگر از رستوران های محبوب و پرطرفدار جزیره کیش رستوران قصر سفید است که حتما در تور کیش باید به آنجا سر بزنید. دکوراسیون این رستوران ساده و گرم و صمیمی است و غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در آن سرو می شود. باید توصیه کنم که حتما سالاد سزار رستوران قصر سفید را امتحان کنید که طعم بی نظیری داره و حتما دوباره سفارش خواهید داد. ظرفیت این رستوران تقریبا معادل 100 نفر می باشد.
      آدرس: انتهای بلوار اندیشه، قطعه 13

      فودکورت دامون

      فودکورت دامون

      جزیره کیش فودکورت های زیادی دارد، اما به نظر فودکورت دامون مخاطبین بیشتری نسبت به بقیه دارند. علتش هم تنوع بالای انواع غذاها، کیفیت خوب و زمان انتظار کم برای آماده شدن غذاها می باشد. این فودکورت 12 غرفه دارد و دارای فضای سبز و دید رو به دریا می باشد. در این فودکورت انواع غذاهای، ایرانیف فرنگی، دریایی و ... سرو می شود.
      آدرس: طبقه دوم مجتمع دامون

      رستوران توتی فروتی

      توتی فروتی

      یک رستوران خوب که در سال 1384 تاسیس شده است و چون در یک فضای اسکله ای قرار گرفته است، به یکی از رستوران های پرطرفدار کیش تبدیل شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی در کنار دریا  سرو می شود.
      آدرس: انتهای بلوار دریا

      رستوران پدیده شاندیز

      پدیده شاندیز

      رستوران شاندیز یکی از رستوران های زنجیره ای ایران است که تقریبا همه با آن آشنایی دارند. در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی را می توانید سفارش دهید و از آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید. خوراک ماهی و میگو این رستوران طرفداران زیادی دارد.
      آدرس: بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک

      رستوران فانوس پدیده کیش

      رستوران فانوس

      رستوران فانوس پدیده کیش اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران، واقع در جزیره کیش می باشد که دارای فضای زیبا و منحصر به فرد و چشم اندازی فوق العاده از ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس را دارد. این رستوران با ظرفیت 250 نفر میزبان مسافران عزیز می باشد.  
      آدرس: جاده جهان نرسیده به میدان غروب

      رستوران عمو اکبر

      عمو اکبر

      بر خلاف رستوران های دیگر با فضای شیک و لوکس رستوران عمو اکبر فضایی بسیار صمیمی و ساده دارد. با این حال میان گردشگران و ساکنین کیش محبوبیت بساری پیدا کرده است و در لیست 10 رستوران برتر کیش قرار گرفته است. از مهم ترین غذاهای معروف این رستوران می توان به غذاهای دریایی آن که شامل میگو و ماهی است اشاره کرد.
      آدرس: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

      نظرات کاربران
      ثبت نظر مشاهده نظر ها
      اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
      استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
      شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info