افتتاح اولین خط گردشگری دریایی در بندرعباس

اولین خط گردشگری تفریحی دریایی بندرعباس با حضور جاسم جادری، استاندار هرمزگان همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر در بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس افتتاح شد.

  • تعداد بازدید: 3551
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
جاسم جادری در مراسم افتتاح اولین خط گردشگری تفریحی دریایی بندرعباس، راه‌اندازی این خط دریایی را ابتکار و ایده‌ای نو در گردشگری دریایی  بندرعباس عنوان کرد و افزود: بندرعباس دارای ظرفیت مناسبی برای گردشگری دریایی است. راه‌اندازی این خط دریایی برای رونق گردشگری دریایی نیاز بوده است و می تواند در تمامی سواحل خلیج فارس در استان هرمزگان توسعه یابد.
با راه‌اندازی اولین خط گردشگری دریایی بندرعباس، مردم می‌توانند روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت 19 تا 22 از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به وسیله شناور از ساحل "گلشهر" تا ساحل "سوروی" شهر بندرعباس مسافرت دریایی داشته باشند.
اجرای موسیقی زنده با حضور هنرمندان و برنامه‌های مفرح و سرگرم کننده از جمله برنامه‌هایی است که در این خط گردشگری دریایی برگزار می‌شود.
برای مشاهده لیست پرواز چارتر تهران بندرعباس اینجا کلیک کنید
برای سایر مسیرها به بندرعباس اینجا کلیک کنید
برای مشاهده تور بندعباس اینجا کلیک کنید
منبع:خبرگزاری ایسنا
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info