چطور یک تور ارزان پیدا کنیم؟

برای سفر کردن نیازی نیست که پول زیادی داشته باشید فقط کافیست که راهکارهای داشتن سفری ارزان را بدانید. در اینکه سفرهای دسته جمعی و سفر با تورهای مسافرتی بسیار ارزان تر هستند شکی نیست. شما میتوانید با برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات کافی درباره سفر خود با کمترین هزینه ها سفر کنید و مجبور به پرداخت هزینه های گزافی که قابل پیشگیری هستند نشوید.

  • تعداد بازدید: 5127
  • ارسال در تاریخ: ۸ اسفند ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

تورهای مسافرتی ارزان

با تورهای مسافرتی سفر کنید و در هزینه های جانبی سفر صرفه جویی کنید. به عنوان مثال گشت شهری رایگان، تور لیدر و مترجم، ترانسفرهای فرودگاهی، صبحانه رایگان، سیم کارت رایگان گروهی، بیمه مسافرتی و هزینه بلیط پروازهای داخلی در تورهای مسافرتی به عهده برگزار کننده تور است. البته در هنگام عقد قرارداد باید حواستان به قرارداد تور باشد و تمامی این نکات را در قرارداد چک کنید که آیا تور شما شامل این امکانات هست یا نه! چون هر کدام از این موارد میتواند خیلی از هزینه های شما را کاهش دهد و فقط صرف اینکه تور ارزان است مدنظرتان نباشد.
درمورد هتل ها هم دقت کنید که گول ستاره های هتل ها را نخورید! در کشورهای مختلف معیار ستاره های هتل متفاوت است و ممکن است هتلی که با عنوان هتل 4 ستاره است امکانات یک هتل یک ستاره را هم نداشته باشد. شما به راحتی میتوانید با سرچ کردن در بخش رزرو هتل با وارد کردن نام هتل اطلاعات کامل از وضعیت هتل خود را جمع آوری کنید. اینکه یک تور ارزان باشد نباید باعث شود که محل اقامت مناسبی نداشته باشد.

سفرهای گروهی

راهکار دوم این است که به طور دسته جمعی سفر کنید در این صورت میتوانید از اتاق های چند تخته استفاده کنید و در هزینه هتل و اقامت خود صرفه جویی کنید چون اتاق های چند تخته حتی در تورهای مسافرتی هم ارزان تر هستند. در سفرهای گروهی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود و با صرف مبلغی کم میتوانید سفری با کیفیت بالا داشته باشید. فقط کافیست که همسفر خوبی برای گروه باشید.

تور ارزان

چطور یک تور لحظه آخری پیدا کنم؟

فقط کافیست جمله تور لحظه آخری مقصد خود را در اینترنت سرچ کنید. قطعا پیشنهادهای بسیاری را خواهید دید که باید بسیار آگاهانه آن ها را بررسی کنید و مقایسه کنید. تورهای لحظه آخری به دلیل بلیط چارتری قیمتی پایین دارند و اکثرا شامل کشورهایی است که از ایرانی ها ویزا نمیخواهند و یا اینکه تدارک ویزای آنها زمان زیادی نمیبرد. برای انتخاب تور لحظه آخری مناسب باید هوشیار باشید که تحت تاثیر تبلیغات سایت ها قرار نگیرید و در واقعی بودن امکانات و قیمت ها مطمعن شوید. توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی را فراموش نکنید.

چطور ارزان سفر کنم؟

  • بهترین زمان سفر ارزان را شناسایی کنید.
  • از سایت www.freewalkingtour.com میتوانید استفاده کنید و گردش رایگان در سطح شهر داشته باشید. علاوه بر اینکه دوستان جدیدی هم پیدا میکنید و بیشتر خوش میگذرد!
  • از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.
  • از سایت www.wifispc.com استفاده کنید تا مکان هایی که اینترنت رایگان دارند را پیدا کنید و هزینه اینترنت پرداخت نکنید
  • برای خرید از بازارهای محلی استفاده کنید.
  • پروازهای ارزان را تهیه کنید و برای پیدا کردن پروازهای ارزان و مقایسه قیمت ها از سایت www.farecompare.com استفاده کنید.
  • از کارت گردشگری و کارت موزه استفاده کنید.
  • به رستوران نروید!
تور لحظه آخری

راهکارهای اقامت رایگان

  • کمپینگ :

    اگر دوستدار طبیعت هستید میتوانید از مناطقی که برای کمپینگ در نظر گرفته شده استفاده کنید و چادر بزنید.

  • استفاده از ایر بی ان بی (Airbnb) :

    با استفاده از این سایت میتوانید در کشورهای مختلف برای خود میزبان پیدا کنید و به راحتی در سفرهای خود صرفه جویی کنید. در این سایت امکان پیدا کردن میزبان بسیار بالاست. www.airbnb.com

  • تعویض خانه :

    یکی از بهترین راه های سفری جذاب تر و ارزان تر تعویض خانه است. اگر شما حاضر به تبادل خانه خود جهت اقامت در طول سفرتان باشید میتوانید از طریق سایت www.homeforexchange.com فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و تجربه سفری کم هزینه و امکان آشنایی با افراد جدید و سفر دوست را خواهید داشت.

  • اقامت در هاستل ها :

    هاستل نوعی خوابگاه است که امکانات کافی برای اقامت در ازای صرف هزینه خیلی پایین را دارد. برای رزرو هاستل در سراسر دنیا میتوانید از سایت www.hostelworld.com و www.booking.com استفاده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info