معرفی وب سرویس های هالیدی

های هالیدی مرجع گردشگری آژانس های مسافرتی، وب سرویس های خود را در قالب وب سرویس پرواز و وب سرویس هتل های داخلی برای فعالان صنعت گردشگری ارائه می دهد.

  • تعداد بازدید: 4163
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۵ مهر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

وب سرویس های هالیدی به برنامه نویسان و طراحان حوزه گردشگری این امکان را می دهد که به بانک اطلاعات پروازی و بانک اطلاعات هتل های ایران به صورت جداگانه دسترسی داشته باشند.

از آن جا که وب سرویس پرواز و وب سرویس هتل های هالیدی مبتنی بر HTTP ارائه می شود، شما هیچ گونه محدودیتی در زبانی که برای برنامه نویسی استفاده می کنید نخواهید داشت. در ضمن، امکان لینک سازی وب سرویس های هالیدی با تمامی نرم افزارها و هر نوع برنامه موبایل و وب سایت فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش وب سرویس به بخش خدمات سایت های هالیدی مراجعه کنید و یا با شماره های 02126654653 و 09363304318 تماس بگیرید.

منبع: مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info