مرتفع ترین پل شیشه ای در چین ساخته می شود

اگر در ارتفاع زیاد سرگیجه می گیرید به این تصاویر نگاه نکنید. ولی یک خبر خوش برای عاشقان ارتفاع، پل رکوردشکن جدید چین در حال ساخت است و اخیرا تصاویر حیرت انگیزی از این ساختار عظیم به چاپ رسیده است.

  • تعداد بازدید: 5686
  • ارسال در تاریخ: ۳ اسفند ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۳۹۸

 این پل بر روی دره ی بزرگ Zhangjiajie  در استان هونان قرار دارد و با طول ۴۳۰ متر و به ارتفاع ۳۰۰ متر از سطح دره لقب طولانی ترین و مرتفعترین پل شیشه ای جهان را از آن خود نموده است.
تور چین ارائه شده در های هالیدی

Zhangjiajie Glass Bridge

انتظار می رود که ساخت این پل به طراحی معمار مشهور Haim Dotam، در ماه می ۲۰۱۶ به اتمام برسد. قطر شیشه های به کار رفته بر کف این پل ۵ سانتی متر است که می تواند ۸۰۰ نفر را همزمان بر روی خود تحمل کند.
تورهای مسافرتی ویژه ارائه شده در های هالیدی

Zhangjiajie Glass Bridge

تماشای مناظر از روی این پل فوق العاده است اما پس از ترک برداشتن شیشه کف پل یونتای مونین به هنگام عبور گردشگران در اکتبر سال گذشته، شاید عبور از این پل کمی دلهره آور باشد.

گردآوری از مطبوعات روز
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info