سفر به آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا و انتخاب تور ارزان آنتالیا یکی از دغدغه‌های مسافران ایرانی برای سفر به ترکیه است. در اینجا مسیرهای پرواز به آنتالیا را بررسی می کنیم. یکی از راه های سفر ارزان به آنتالیا سفر از طریق اسپارتا به آنتالیا می باشد. یکی دیگر از راه های تور ارزان آنتالیا سفر زمینی به آنتالیاست...

  • تعداد بازدید: 4813
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

مسیرهای سفر ارزان به آنتالیا

شهر آنتالیا به سبب ساحل زیبا و نزدیکی آن به ایران، در میان مسافران ایرانی بسیار محبوب است. سالانه در تعطیلات رسمی ایران مسافران زیادی در جستجو و خرید بلیط آنتالیا هستند. عموما مسیرهای رسیدن به مقصدرا نمی‌دانند و روش‌های آن را نیز تجربه نکرده‌اند. آنتالیا سریع الرشدترین شهر در ترکیه است و گردشگران از سراسر جهان در حال کشف ترکیبی از افسانه‌های آن از سواحل عالی و فرهنگ سنتی ترکیه هستند. کودکان پارک ساحلی را دوست دارند، که دارای ویژگی های آکوا لند و دلفین لند (خانه دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ های سفید) است. حتماً در مرکز شهر قدیمی کاوش کنید و دروازه هادریان را ببینید. پیشنهادات، شرکت‌های هواپیمایی گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید. ما بلیط آنتالیا را با مسیرهای گوناگون در اختیار شما می‌گذاریم و برای سفر پیشنهادات متنوعی داریم.

فرصت صرفه جویی در پرواز بعدی خود از تهران به آنتالیا را از دست ندهید. بلیط‌ هواپیما را با های هالیدی پیدا کرده و مقایسه کنید و پرواز خود را هم اکنون با کمترین قیمت رزرو کنید. ویژگی‌های پرواز خود را با استفاده از فیلترهای موجود، مانند مدت و زمان پرواز، دامنه قیمت، ایرلاین های مختلف و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید!

مسیرهای پرواز به آنتالیا

پروازهای آنتالیا

تهران به استانبول , استانبول به آنتالیا

شما با چند روش می‌توانید بلیط آنتالیا را خریداری کنید.  پرواز از تهران فرودگاه امام خمینی (ره) به استانبول را به شما توصیه می کنیم که سریعترین گزینه است و سپس از استانبول به آنتالیا که جمعا هشت ساعت به طول می‌انجامد.
خطوط هوایی پگاسوس، هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاین) و هفت شرکت هواپیمایی دیگر هر روز و هر ساعتی از تهران به آنتالیا و به استانبول پرواز می کنند. عموما پروازهای داخلی نمی‌توانند مستقیما به آنتالیا پرواز کنند و شما باید به استانبول بروید و خود را به آنتالیا برسانید.

تهران به اسپارتا , اسپارتا به آنتالیا

فرودگاه اسپارتا سلیمان دمیرل، به ترکی: Isparta Süleyman Demirel Havalimanı، در 21 ژوئیه 1997 افتتاح شد. این فرودگاه در خدمت شهر اسپارتا در جنوب غربی ترکیه است. در منطقه کچیبورلو واقع شده و در فاصله 28 کیلومتری این شهر قرار دارد. این فرودگاه به نام (سلیمان دمیرل) رئیس جمهور نهم ترکیه، که بومی اسپارتا بود، نامگذاری شده است.
این فرودگاه که می تواند پروازهای بین المللی را نیز انجام دهد، مساحتی تحت پوشش 5،400 متر مربع و ظرفیت سالانه 600000 را مسافر دارد.

اسپارتا تا آنتالیا

از فرودگاه اسپارتا به استانبول نیز پرواز وجود دارد که می‌تواند توسط پروازهای ترکیش ایر انجام شود.
عموما پروازهای ایرانی نیز اول به فرودگاه اسپارتا می‌روند و می‌توان از این فرودگاه مسیر بعدی به آنتالیا یا استانبول را خریداری کرد. پس شما از چند روش می‌توانید بلیط آنتالیا را خریداری کنید.
۱- می‌توانید بلیط استانبول را خریداری کرده و پس از گشت و گذار در استانبول به سمت آنتالیا رهسپار شوید.
۲- می‌توانید بلیط اسپارتا را خریداری کرده و سپس از اسپارتا به آنتالیا توسط ماشین و یا هواپیما سفر کنید. سفر از اسپارتا به آنتالیا با ماشین حدود ۳ ساعت به طول می‌انجامد که شاید خسته کننده باشد، پس می‌توانید بلیط آنتالیا را خریداری کرده و با هواپیما سریعا به مقصد پرواز کنید.

ایرلاین های فعال در مسیر آنتالیا

هواپیمایی آسمان، کیش ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی قشم، هواپیمایی ترکیه و هواپیمایی زاگرس

سفر به آنتالیا با قطار

برای مسافرت از ایران به ترکیه می‌توانید با قطار مسافرت کنید، برای رسیدن به مقصد از چندین قطار استفاده کنید. یک بلیط قطار از تهران به آنکارا و یا استانبول خریداری کنید. یا اول توسط قطار به تبریز بروید و سپس از تبریز به وان بلیط قطار تهیه کنید. در تمام این مسیرها می‌توانید از مناظر زیبا در مسیر خود لذت ببرید. هرچند هزینه سفر با قطار کمتر از هواپیما است اما معایب آن زمان زیادی است که باید در راه باشید.
ما برای راحتی مسافران عزیز بهترین خدمات را با قیمت‌های مناسب انتخاب کرده و به شما عرضه می‌کنیم. مسیر قطار از تهران به سمت استانبول مانند مسیر اتوبوس از شهرهای قزوین، زنجان، میانه، تبریز، مرند، ماکو، مرز بازرگان، گوربالاق، دغوبایزید، آغری، ارزروم، ارزنجان، آماسیا، بولو، ایزمیت و در نهایت استانبول می‌باشد. سپس پس از گشت  گذار در استانبول این شهر زیبا و دیدنی که بزرگترین شهر و بندر اصلی ترکیه است، می‌توانید بلیط آنتالیا را تهیه کرده و به آنتالیا سفر کنید.
اگر از تبریز با قطار به وان می‌روید، این قطار فقط یک بار در هفته به سمت ترکیه حرکت می‌کند. عزیمت این قطار در تبریز در روز دوشنبه ساعت 23:30 صورت می‌گیرد و  ورود به وان در سه شنبه ساعت 06:45 است. کنترل مرز در نیمه شب است.

سفر به آنتالیا با اتوبوس

سفر به آنتالیا

مسیر بعدی به سمت آنتالیا می‌تواند از طریق اتوبوس باشد. همانطور که می‌دانید شما می‌توانید با کمترین هزینه توسط اتوبوس به مسافرت برید. بلیط اتوبوس را نیز می‌توانید از ما تهیه کنید. این سفر توسط اتوبوس‌های VIP صورت می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید در سایت ما در مورد مزایای سفر با اتوبوس بخوانید.
با خرید بلیط اتوبوس حداقل ۵۰٪ در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. سفر با اتوبوس به سمت ترکیه نیز از دو مسیر صورت می‌گیرد:
۱- از تهران به سمت استانبول بلیط اتوبوس تهیه کنید. بلیط تهران به استانبول حداکثر ۳۰۰ هزار تومان است. از استانبول هم براحتی می‌توانید بلیط آنتالیا تهیه کنید.
۲- از تهران به تبریز بروید و پس از گشت و گذار در تبریز و استراحت به سمت استانبول بلیط اتوبوس تهیه کنید که آن هم تقریبا نزدیک ۳۰۰ هزار تومان می‌شود. می‌بینید که تفاوتی نمی‌کند که از تهران به استانبول بروید یا از تبریز بلیط تهیه کنید. هزینه‌ها تقریبا یکسان است. سفر از تبریز به سمت استانبول نیز از مرز بازرگان صورت می‌گیرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info