میزان بار مجاز در هواپیمایی امارات

بار مجاز ، دستی و هزینه بار اضافه در ایرلاین های خارجی امارات

  • تعداد بازدید: 10626
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یک ایرلاین مشهور متعلق به کشور امارات متحده عربی است و در سال 1985 توسط حکومت دبی تاسیس شد. در ابتدا این شرکت فعالیت خود را با دو فروند هواپیما که از هواپیمایی پاکستان اجاره کرده بود آغاز کرد و امروزه یکی از بزرگترین ناوگانهای هواپیمایی در جهان را دارد و از لحاظ جابجایی مسافر رتبه چهارم دنیا را دارد گفته میشود در حال حاضر 300 هواپیمای فعال و تعدادی نیز در دست سفارش دارد.
از مهم‌ترین شاخصه‌های ناوگان هوایی این شرکت مصرف سوخت پایین هواپیماهای آن است بطوریکه مبلغ سوخت هواپیما نقش کمی در هزینه بلیط هر مسافر داشته است.

بار مجاز در هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات قوانین مشخصی را برای وزن بار مجاز تعیین کرده است و میزان بار مجاز هواپیمایی امارات به نوع بلیط، مقصد و مسیر پرواز بستگی دارد. در تمام مسیرهای پروازی ایرلاین امارات، میزان بار مجاز بر حسب وزن کلی بارهای مسافر محاسبه می شود، مگر پروازهایی که مقصدشان کشورهای آمریکایی یا مبدا حرکتشان کشورهای آمریکایی یا آفریقایی (به جز پروازهایی که از آفریقا به کشورهای آمریکایی و اروپایی باشند) است. یعنی در هنگام محاسبه بار مجاز تعداد چمدان هایتان ملاک نخواهد بود ولی هر ساک یا چمدان نباید بیش تر از ۳۲ کیلوگرم وزن داشته باشد.

کلاس پروازSpecialSaverFlexFlex Plus
کلاس اکونومی۲۰ کیلوگرم۲۵ کیلوگرم۳۰ کیلوگرم۳۵ کیلوگرم

نکته ۱: ۲۵ کیلوگرم مختص پروازهای بین امارات متحده و هندوستان است.
نکته ۲: ۳۰ کیلوگرم برای پروازهایی که مبداشان استرالیا و نیوزیلند است.
ضمنا ابعاد چمدان ها و ساک های مسافر نباید از ۳۰۰ سانتی متر بیش تر باشد.

کلاس پروازیمیزان بار مجاز
کلاس تجاری۴۰ کیلوگرم
فرست کلاس۵۰ کیلوگرم

حمل بار دستی هواپیمایی امارات

اگر بلیط هواپیما مسافر کلاس اکونومی باشد، مسافر می تواند یک کیف دستی یا چمدان و یا کیف لپ تاپ را -که وزن آن بیش تر از ۷ کیلوگرم و ابعاد آن بیش تر از ۵۵*۳۸*۲۰ سانتی متر نباشد- به داخل کابین ببرد. در کلاس پروازی تجاری یا فرست کلاس نیز مسافرها اجازه دارند ۲ کیف یا ساک را که شامل کیف دستی و جامه‌دان است به داخل کابین ببرند که وزن هر یک از آن ها نباید بیش از ۷ کیلوگرم باشد. ابعاد این جامه دان نباید بیش تر از ۵۵*۳۸*۲۰ و ابعاد کیف دستی بیش تر از ۴۵*۳۵*۲۰ سانتی متر باشد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info