راحت ترین راه گرفتن اقامت دائم کانادا

چند سالی هست که کانادا تبدیل به سرزمین موعود مهاجرین جهت نقل مکان از تمام دنیا شده است،  زیرا این کشور سالهاست درگیر مشکلاتی از جمله: پیری جمعیت، کمبود نیروی کار و کمبود جمعیت است.

  • تعداد بازدید: 664
  • ارسال در تاریخ: ۷ مهر ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

کانادا در سال جاری قصد دارد تنها در سال جاری 400 هزار مهاجر را جذب کند اما اگر فکر کردید این تعداد عجیب و زیاد است جالب است بدانید این کشور سال گذشته هم همین مقدار مهاجر و نیروی کار خارجی جذب کرده است،  اما این به آن معنی نیست که همه میتوانند به کانادا مهاجرت کنند، این کشور استانداردهایی را در خصوص اخذ و پذیرش خارجیان در نظر گرفته است که نشان میدهد درحال گزینه ای عمل کردن است، کانادا یا متخصص میخواهد یا فنی کار یا دانشجو و تحصیلکرده یا ثروتمند و سرمایه گذار.

کانادا نیرویی میخواهد که اقتصادش را پویا نگه دارد و چرخه خدمات دهی و کسب و کار در کشورش را بچرخاند درنتیجه ورود به کانادا از طریق راه هایی مثل درخواست ویزای مولتی کانادا به قصد اخذ پناهندگی و درنهایت اخذ اقامت کانادا ایده هوشمندانه ای نیست، این کشور راه های مهاجرتی بیشمار و متنوعی را ارائه داده است که استفاده نکردن از آنها هدر دادن فرصت است.

پس موضوع اصلی این است که...آسانترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

دوره های کارورزی_کارآموزی کانادا 

دوره های کارورزی_کارآموزی کانادا محبوب و کارآمد، خلاصه چیزی هستند که این دوره ها به افراد خارجی و کانادایی ارائه میدهند.
دوره های یک تا دو ساله که وظیفه ی آماده کردن شما برای ورود به بازار کار کانادا را دارند.
اما چرا این دوره ها آسانترین راه مهاجرت به کانادا هستن؟
زیرا برای شرکت در این دوره ها به مدرک زبان آیلتس یا مشابه آن نیاز نیست، تحصیلات دانشگاهی نمیخواهد که یعنی نیازی به ارائه معدل بالا ندارید، علاوه بر آن نیازی به ارائه سابقه کاری هم نیست.
جدا از این موارد با شرکت در این دوره ها نه تنها از حق کار پاره وقت برخوردار دارید که خود دوره ها هم تجربه کارآموزی در محیط های واقعی را در اختیارتان قرار میدهند و بعد از اتمام آنها یا توسط خود مرکز آموزشی جذب خواهید شد یا به مشاغل و کمپانی ها معرفی خواهید شد و در ادامه پس از یکسال کار تمام وقت و پرداخت مالیات میتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، بدون طی کردن پروسه های سخت و وقت گیر اکسپرس اینتری یا مطالعه زبان انگلیسی برای اخذ ایلتس یا اثبات سوابق کاری تان.

امتیاز دیگری که این دوره ها به شما میدهند بدست آوردن تجربه کار کانادایی است!

اگر اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت کاری و تحصیلی به کانادا یا اخذ ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید حتما به گوشتان خورده که مهم نیست چقدر سابقه کار در کشور خود داشته اید زیرا برای اینکه نخواهید در کانادا از صفر شروع کنید باید حداقل یکسال سابقه کار کانادایی داشته باشید به همین جهت اکثر افراد مجبورند در سالهای ابتدایی مهاجرتشان به این کشور از صفر شروع کنند و چند سالی در این نقطه بمانند، شرکت در این دوره ها شما از این مرحله رد کرده زیرا این دوره ها مخصوص آماده کردن اصولی شما برای ورود به بازار کار کانادا هستند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info