راهنمای سفر زمینی به باکو

باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از شهرهای دیدنی همسایه ایران است. و از آنجایی که بصورت زمینی میتوان به باکو سفر کرد بسیاری از گردشگران سفر زمینی به باکو را انتخاب می کنند. از مزایای سفر زمینی به باکو صرفه جویی در هزینه های سفر و همچنین لذت بردن از طبیعت زیبای مسیر است.

  • تعداد بازدید: 1670
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۶ آذر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

سفر زمینی باکو

سفر زمینی باکو
image
لیست هتل های باکو
  • تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸
اگر به دنبال سفری به منظور رفع خستگی و همینطور سفری ارزان هستید، ما تور باکو به همراه رزرو بهترین هتل های باکو را به شما پیشنهاد میکنیم. در اینجا به شما اطلاعات کامل هتل های باکو, خدمات هتل های باکو, آدرس هتل های باکو را همراه تصویرشان نشان میدهیم تا برای انتخاب هتل مناسب به شما کمک کرده باشیم.

این روز ها با افزایش قیمت ارز، هزینه ی مسافرت های خارجی چندین برابر شده است. قیمت بلیط هواپیما و هتل و... باعث شده که تعداد زیادی از علاقه مندان سفر خارجی از تصمیم خود صرف نظر کنند، اما مگه میشه کلا بی خیال سفر کردن شد؟! ما اینجا به شما سفر با اتوبوس را پیشنهاد میکنیم چرا که نه تنها این روزها تهیه بلیط اتوبوس بصورت آنلاین کار را بسیار آسان کرده است بلکه امکانات رفاهی و خدمات رسانی شرکت های اتوبوس رانی بسیار بهتر شده است و اگر یکبار سفر با اتوبوس را امتحان کنید، دیگر دید سابق را به سفر با اتوبوس نخواهید داشت.
همه ی آنچه که در سفر با اتوبوس به آذربایجان باید بدانید
اینکه مقصد شما کجاست مهم نیست، برای خارج شدن از کشور حتما به پاسپورت نیاز خواهید داشت. بهتر است برای سفر زمینی به باکو حتی سفر با اتوبوس ویزا تهیه کنید برای تهیه ویزا میتوانید به سفارت و کنسولگری آذربایجان مرجعه کنید، زمانیکه میتوانید در سفر با اتوبوس به آذربایجان در این کشور اقامت داشته باشید 30 روز است.


پرواز مستقیم باکو
تور آذربایجان

عوارض سفر با اتوبوس به باکو

سفر زمینی باکو

عزیزانی که میخواهد سفر خارجی داشته باشند حتی سفر با اتوبوس باید مالیاتی را پرداخت کنند و فیش واریزی را هنگام خروج از کشور به همراه دیگر مدارک مثل پاسپورت و بلیط اتوبوس و ... به همراه داشته باشد. مبلغ عوارض خروج از کشور در سال 1398 برای مسافرت های عادی مثل سفر با اتوبوس در مرتبه ی اول 2.200.000 ریال است. برای مرتبه دوم 3.300.000 ریال است. برای مرتبه ی سوم به بعد 4.400.000 ریال است. این ارقام برای تمامی مرزها زمینی و هوایی و دریایی یکسان است.برای اینکه خیالتان راحت باشد میتوانید قبل از سفر با اتوبوس عوارض خود را پرداخت کنید.

سفر با اتوبوس به باکو

سفر زمینی باکو

برای سفر با اتوبوس به باکو اول میتوانید خیلی راحت با استفاده از گوشی هوشمند و... وارد سایت مسافربری مورد نظر بشوید و به رزرو بلیط اتوبوس باکو بپردازید که با این روش حتی جای صندلی  و ترمیال مورد نظررا هم میتوانید به دلخواه خود انتخاب کنید. راه دوم این است که به ترمینال غرب بروید در همانجا با اتوبوس های تهران-باکو سفر خود را شروع کنید.

مسیر های سفر زمینی به باکو

سفر زمینی باکو

مسیر های حرکت سفر با اتوبوس از تهران به باکو از مسیر اتوبان های تهران /قزوین - قزوین – قزوین/ رشت – رشت / آستارا خواهد بود. سفر با اتوبوس به آستارا حدودا 500 کیلومتر است و اگر اتوبوس بدن توقف براند حدودا 6 ساعت و نیم در راه خواهید بود. از آستارا تا باکو در سفر با اتوبوس  حدودا 300 کیلومتر است که تقریبا 3 ساعت خواهد بود. در نهایت سفر با اتوبوس به باکو با احتساب توقف ها برای میل کردن غذا و... حدودا 14 ساعت طول میکشد.
در طول سفر با اتوبوس به باکو میتوانید  از زیبایی های طبیعی و مناظر فوق العاده چشم نواز لذت برید و خاطره ای خوش را از سفر با اتوبوس برای خود رقم بزنید.

image
مراکز خرید باکو
  • تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۸
باکو علاوه بر اماکن دیدنی و جالب، برای گردشگران تجربه خرید‌های عالی و سوغاتی‌های جذاب را به ارمغان می‌آورد. شما می توانید تعدادی از مراکز خرید باکو را پیدا کنید که شما را از فرهنگ واقعی معتبر آذربایجان آگاه کند. در اینجا مجموعه‌ای از مراکز خرید باکو یا بازارهای باکو آورده شده است که هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند.
سفر زمینی باکو

به شما پیشنهاد میکنیم در سفر با اتوبوس به باکو حتما غذاهای محلی آذربایجان را امتحان کنید. در سفر با اتوبوس به باکو وقتی به این شهر نزدیک میشوید گنبد ها و گلدسته های بی بی هیبت (خواهر امام رضا(ع)) که توسط دستور رییس جمهور آذربایجان به تازگی مرمت شده است را میتوانید ببینید. پس از ورود  به باکو و گذر از منطقه ی "باییل" به مرکز شهر باکو وارد میشوید که در نوار پارک ساحلی خزر میباشد.
پیشنهاد ما به شما این است که با تهیه بلیط اتوبوس به صورت آنلاین در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید و با خیال راحت و بدون دغدغه به ترمینال مورد نظر بروید و از سفر خود با اتوبوس لذت ببرید.

سفر زمینی باکو
image
درباره باکو پایتخت آذربایجان چه می دانید
  • تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵
باکو پایتخت جمهوری آذربایجان،بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است.این شهر بر ساحل غربی دریای خزر قرار دارد.پارک‌های ساحلی گوناگون و برنامه‌های هنری از جمله موسیقی،تئاتر و اپرا از جاذبه های گردشگری باکو است.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info