پروازهای خارجی کیش

پروازهای خارجی در فرودگاه کیش به دو مقصد مسقط پایتخت عمان و دبی در کشور امارت متحده عربی انجام می شود.
در طول هفته یک پرواز از کیش به مسقط انجام می شود از فرودگاه مسقط نیز به ایران فقط یک پرواز وجود دارد. پرواز کیش به دبی نیز در این فرودگاه محدود می باشد و در تمامی روزهای هفته انجام نمی شود.

  • تعداد بازدید: 6012
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

در گذشته علاوه بر مسقط و دبی, پرواز به کشور عراق از جزیره کیش نیز انجام می شد و شرکت های هواپیمایی عراقی نیز در این فرودگاه به مسافران خدمات ارائه می دادند؛ ولی در حال حاضر به این کشور از این جزیره پروازی انجام نمی شود و فعالیت ایرلاین های کشور عراق در فرودگاه کیش متوقف شده است.

در ادامه این مقاله به پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش می پردازیم و قیمت بلیط هواپیما را در این مسیر را مرور می کنیم.

پرواز کیش به مسقط
پرواز کیش به دبی

مدت زمان سفر از کیش به عمان

مدت زمان سفر با هواپیما از کیش به پایتخت عمان شهر مسقط 1 ساعت 15 دقیقه می باشد. فاصله هوایی بین این دو شهر 554 کیلومتر است. میزان بار مجاز در این سفر 25 کیلوگرم است و ایرلاین کیش ایر مسیر کیش به مسقط را در هفته یکبار پوشش می دهد.

قیمت بلیط کیش به عمان

قیمت بلیط کیش به عمان را می توانید به صورت آنلاین در سایت های هالیدی چک بفرمایید.

فرودگاه بین المللی مسقط

فرودگاه مسقط در 1973 میلادی ساخته شد و جایگزین فرودگاه کوچکی شد که در آن زمان فعالیت می کرد. شرکت هواپیمایی عمان ایر قطب اصلی فرودگاه مسقط می باشد و در گذشته به فرودگاه بین المللی کیش پرواز داشته است. کیش ایر و قطر ایر از جمله شرکت های هواپیمایی هستند که مسیر پروازهای ایران به مسقط را پوشش می دهند. این فرودگاه با دو ترمینال قادر است بیش از 50 میلیون مسافر را در سال جابجا کند.

خرید بلیط لحظه آخری کیش

مدت زمان پرواز کیش به دبی

فاصله هوایی بین دو شهر کیش و دبی 198 کیلومتر است و هواپیما فاصله بین این دو شهر را در 30 دقیقه طی می کند. میزان بار مجاز در این پرواز 30 کیلوگرم می باشد و ماهان ایر و کیش ایر مسیر پروازی کیش دبی را پوشش می دهند.

قیمت بلیط کیش به دبی

شما می توانید بلیط ارزان کیش را از سایت های هالیدی تهیه نمایید و از پشتیبانی 24 ساعته ما بهره مند شوید.

فرودگاه بین المللی دبی

فرودگاه دبی یکی از پر تردد ترین فرودگاه های بین المللی است. شرکت هواپیمایی امارت و فلای دبی قطب اصلی این فرودگاه هستند. ماهان ایر و کیش ایر از جمله ایرلاین هایی هستند که پرواز کیش به دبی را پوشش می دهند. این فرودگاه دارای 3 ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی است.

ترمینال شماره یک مختص ایرلاین های معتبر جهانی است و پروازهای طولانی از این ترمینال انجام می شود. ترمینال شماره دو مختص پروازهای داخلی و آسیایی می باشد و مسافران ایرانی بایستی از این ترمینال استفاده کنند. ترمینال شماره سه به هواپیمایی امارات و کانتاس اختصاص دارد و از نظر وسعت دومین سازه بزرگ در جهان می باشد.

ایرلاین های فعال در فرودگاه کیش

شرکت هواپیمایی کیش ایر اغلب پروازهای خارجی را پوشش می دهد. پرواز به دبی و مسقط در طول هفته توسط ایرلاین کیش ایر انجام می شود. در ادامه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه بین المللی کیش و مقاصد پرواز ایرلاین ها را با جزئیات شرح می دهیم.

   آتا ایر   فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، فرودگاه بین المللی مهرآباد  


  آسمان ایر   فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز


  کیش ایر   فرودگاه آبادان، فرودگاه بین المللی ابوظبی، فرودگاه ابوموسی، فرودگاه اراک، فرودگاه بین المللی بندرعباس، فرودگاه بین المللی دبی،

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کرمانشاه، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی مسقط، فرودگاه دشت ناز

ساری، فرودگاه رشت، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین المللی مهرآباد


  ماهان ایر   فرودگاه کرمان، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی مهرآباد


   قشم ایر   فرودگاه بین المللی بندرعباس، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه دیرستان، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز،

فرودگاه بین المللی مهرآباد


  زاگرس ایر   فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین المللی مهرآباد


   معراج ایر   فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی ‌نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی مهرآباد


هزینه های سفر به کیش

فرودگاه بین المللی کیش

برای ساخت فرودگاه بین المللی کیش، روستای ماشه که از نظر موقعیت مکانی بهترین آبادی جزیره کیش بود تخلیه شد و در آبان ماه سال 1356 فرودگاه کیش افتتاح شد. تا سال 1370 پروازها در شب انجام نمی شد تا اینکه در سال 1371 با تجهیز باندهای فرودگاه به چراغ های مخصوص پرواز در شب، امکان پروازهای شبانه فراهم شد.

فرودگاه کیش دارای ترمینال مخصوصی برای پروازهای خارجی می باشد. پروازهای خروجی در ترمینال یک و پروازهای ورودی در ترمینال دو انجام می شود. هر ترمینال خارجی در این فرودگاه 4000 مترمربع مساحت دارند. ترمینال پروازهای داخلی از ساعت 6 صبح تا 12 شب به مسافران خدمات ارائه می دهد.

مشخصات فنی فرودگاه کیش


نوع فرودگاه : عمومی (مسافری)
کد یاتا: KIH
کد ایکائو: OIBK
ارتفاع از سطح دریا: ۳۱ متر
فاصله هوایی تا تهران: ۱۰۴۳ کیلومتر معادل یک ساعت و ۴۸ دقیقه
فرودگاه کیش

پروازهای داخلی کیش

فرودگاه کیش به 20 مقصد داخل ایران، پرواز داخلی دارد. بیشتر پرواز در مسیر تهران به کیش انجام می شود و در تمامی روزهای هفته به شهرهای مشهد، اصفهان، کرمانشاه و اهواز پرواز دارد.
20 پرواز داخلی فرودگاه کیش به شرح زیر است:

  • بلیط هواپیما رشت کیش
  • بلیط هواپیما ساری کیش
  • بلیط هواپیما همدان کیش
  • بلیط هواپیما بوشهر کیش
  • بلیط هواپیما یزد کیش
  • بلیط هواپیما تبریز کیش
  • بلیط هواپیما اهواز کیش
  • بلیط هواپیما گرگان کیش
  • بلیط هواپیما سنندج کیش
  • بلیط هواپیما شیراز کیش
  • بلیط هواپیما مشهد کیش
  • بلیط هواپیما اصفهان کیش
  • بلیط هواپیما بندرعباس کیش
  • بلیط هواپیما کرمان کیش
  • بلیط هواپیما کرمانشاه کیش
  • بلیط هواپیما عسلویه کیش
  • بلیط هواپیما کاشان کیش
  • بلیط هواپیما ارومیه کیش

خرید بلیط کیش به مسقط و کیش به دبی

برای خرید بلیط هواپیما به شهر مسقط و دبی می توانید به سایت های معتبر گردشگری مراجعه کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما در وقت مسافران صرف جویی می کند و امکان مقایسه قیمت را برای مسافران فراهم می کند. 

سایت های فروش بلیط هواپیما با در اختیار گذاشتن بانک اطلاعاتی وسیع از شرکت های هواپیمایی مختلف قدرت انتخاب بیشتری به کاربران می دهند. سایت های فروش بلیط دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشند و در صورت کنسلی می توانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

سایت های آنلاین بلیط های تخفیف دار و بلیط های لحظه آخری را ارائه می دهند و همچنین برای دانشجویان و افراد بالای سن 60 سال تخفیفات ویژه ای دارند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info