بهترین رستوران های استانبول را می‌شناسید؟

از غذاهای ایتالیایی گرفته تا هندی و چینی همگی توسط سرآشپزهای حرفه‌ای عرضه می‌شوند و تنها کافیست تا از بین رستوران‌های متعدد بهترین را انتخاب کنید. اگر دوست دارید بدانید که بهترین رستوران های استانبول کدامند این مقاله را از دست ندهید.

  • تعداد بازدید: 1347
  • ارسال در تاریخ: ۳ خرداد ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

رستوران های استانبول کم نیستند و امروزه با توجه به رشد گردشگران در این شهر تعدادشان نیز افزایش یافته و تنوع زیادی دارند. در سال‌های اخیر تنوع زیادی در رستوران‌های استانبول ایجاد شده است و مسافران می‌توانند با خرید بلیط لحظه آخری استانبول بسته به سلیقه هر خود هر غذایی که دوست دارند را در این شهر بیابند.

رستوران ایکس

یکی از محبوب‌ترین رستوران های استانبول ایکس نام دارد. دلیل اصلی شهرت این رستوران قرار گرفتن در بالای یک ساختمان ۹۰ ساله است. همچنین مشرف بودن به کل شهر باعث شده تا بتوانید بر فراز شهر استانبول نشسته و از دیدن چشم‌انداز اطراف لذت ببرید. رستوران ایکس انواع غذاهای ملل، سالاد و نوشیدنی را سرو می‌کند و با داشتن بهترین پرسنل به شما کمک می‌کند تا لحظاتی شگفت‌انگیز را تجربه کنید. اجرای موسیقی زنده، تنوع غذایی و محیط دلربا باعث شده است تا رستوران ایکس یکی از بهترین‌ها در سطح شهر باشد و دل هر گردشگری را به دست آورد.

رستوران فیش (ماهی)

یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول فیش یا همان ماهی نام دارد که دسترسی به آن نیازمند عبور از تنگه بسفر است. این رستوران در جزیره گالاتاسرای واقع شده و به دلیل داشتن چشم‌انداز باشکوه به تنگه و طبیعت بکر جزیره جان می‌دهد برای تجدید قوا و تفریح! رستوران فیش همانگونه که از نامش پیداست به سرو ماهی و غذاهای دریایی مشهور است. به همین دلیل می‌توانید لذیذترین غذاهای دریایی را در آنجا نوش جان کنید. این رستوران همه روز تا پاسی از شب از مسافران پذیرایی می‌کند و تجربه‌ای تکرارنشدنی را برایشان رقم می‌زند.

رستوران روملی حصار

در حوالی تنگه بسفر و در اسکله‌ای به جامانده از پادشاهی عثمانی رستوران روملی حصار قرار گرفته است که به عنوان یکی از بهترین رستوران های استانبول شناخته می‌شود. این رستوران در نزدیکی قلعه‌ای قدیمی واقع شده است و این امکان وجود دارد تا پس از سرو یک خوراکی لذیذ بتوانید در آنجا ماجراجویی کنید. خوب است بدانید که رستوران روملی حصار شبیه به یک کلبه ماهیگیری طراحی شده است و در هنگام سرو غذا می‌توانید از هوای ناب و مناظر اطراف لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای دریایی و ملل سرو می‌شود و بد نیست تا در آنجا خود را به یک کباب ترکی خوش طعم مهمان کنید. شاید جالب باشد که بدانید در رستوران روملی حصار رسم خاصی برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد که طی آن از افراد با پیش غذایی سرد پذیرایی می‌شود. بعد از آن پیش غذای گرم ارائه می‌شود و در نهایت غذای اصلی شما آماده شده و در اختیارتان قرار داده می‌شود.

رستوران لوکانتا مایا

اگر با بلیط تهران استانبول سفر کرده‌اید و قصد رفتن به رستوران دارید و ایستادن در صف برایتان چندان سخت نیست رستوران لوکانتا مایا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران معروف انواع غذاهای فصل و ترکی را عرضه می‌کند که توسط سرآشپزهای خبره درست می‌شوند. طعم و بوی خوب این خوراکی‌ها باعث شده تا رستوران لوکانتا مایا مشتریان زیادی پیدا کند به نحوی که مجبور شوید برای سفارش غذا مدتی در صف بمانید. سرو انواع سوپ، نوشیدنی، سالاد و کباب نیز باعث شده تا به محبوبیت رستوران لوکانتا مایا افزوده شود و تجربه‌ای تکرارنشدنی را در سفر به استانبول رقم بزند.

رستوران حافظ مصطفی ۱۸۴۶

یکی از قدیمی‌ترین رستوران های استانبول رستوران حافظ مصطفی ۱۸۴۶ نام دارد که به دلیل قدمت فراوان حسابی پرطرفدار است. این رستوران انواع غذاهای ترکی را عرضه می‌کند و پرسنل آنجا با وجود سن نه چندان کم خود بسیار باتجربه هستند. انواع کباب و نوشیدنی در رستوران حافظ مصطفی ۱۸۴۶ سرو می‌شود که سال‌هاست طعم و مزه‌شان عوض نشده و همچنان طعم خوش سابق را دارند. شما در این رستوران می‌توانید با خیالی آسوده لذیذترین خوراکی‌ها را سفارش دهید و مطمئن باشید که بهترین‌ها تقدیمتان می‌شود. ناگفته نماند که در رستوران حافظ مصطفی ۱۸۴۶ شیرینی‌های لذیذی هم سرو می‌شود که در کنار چای خستگی افراد را از تنشان در می‌کند. فضای باصفای رستوران حافظ مصطفی ۱۸۴۶ نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که احساس آرامش را به افراد هدیه می‌دهد و وسوسه می‌شوید که باز هم روزی به آنجا برگردید.

رستوران میکلا

اگر شیفته غذاهای ملل هستید چه گزینه‌ای بهتر از رستوران میکلا! این رستوران با فضای مدرن و شیک خود جان می‌دهد برای صرف غذاهای بین المللی و خلاقانه. در انجا از بین غذاهای ایتالیایی، هندی، عربی و غیره حق انتخاب زیادی دارید و می‌توانید همراه با یک نوشیدنی لذیذ از آن لذت ببرید. رستوران میکلا در طبقه پنجم هتل مارمارا قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت است. بد نیست بدانید که سرآشپز رستوران میکلا ملیتی سوئیسی ترکیه‌ای دارد و به همین دلیل در منو آن انواع خوراکی‌های اسکاندیناوی نیز دیده می‌شود. به همین دلیل به مسافرانی که علاقه به غذاهای خاص و منحصر به فرد هستند پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به استانبول سری هم به رستوران میکلا بزنند. پنیر شرقی، گوشت دودی و نوشیدنی‌های محلی ترکیه نیز در این رستوران سرو می‌شود که دلیل خوبی برای رفتن به آنجاست!

رستوران نیکول

یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول نیکول نام دارد که توسط بانویی خوش سلیقه به نام آیلین احداث شده است. این رستوران انواع غذاهای فرانسوی و ترکی را عرضه می‌کند که در فضایی باشکوه و تماشایی سرو می‌شوند. رستوران نیکول چشم‌انداز جذابی به شهر دارد و از انجا می‌توانید کل استانبول را ببینید. غذاهای این رستوران با تنوع عالی خود انرژی از دست رفته شما را برمی‌گردانند و حسابی شما را سرحال می‌کنند. لذا اگر روزی به استانبول سفر کردید بد نیست تا سری هم به آنجا بزنید و از غذاهای فرانسوی آن لذت ببرید.

رستوران پهلوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول پهلوان نام دارد که در خیابان استقلال استانبول قرار گرفته است. این رستوران به دلیل غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه جایی مناسب افراد با هر بودجه‌ای است. در آنجا می‌توانید انواع مرغ سفارش داده و همراه با یک نوشیدنی لذیذ نوش جان کنید. دلمه فلفل، ماهیچه، ماهی و غیره نیز در رستوران پهلوان سرو می‌شود که کیفیتی قابل قبول دارند. به همین دلیل می‌توان گفت که رستوران پهلوان گزینه‌ای خوب برای مسافران تور ترکیه محسوب می‌شود که می‌خواهند با قیمتی نه چندان بالا غذایی خوب میل کنند. ناگفته نماند که دسترسی خوب رستوران پهلوان نیز باعث شده تا مورد استقبال گردشگران قرار گیرد. برای رسیدن به آن تنها کافیست سوار اتوبوس شده و در خیابان استقلال درب رستوران پیاده شوید.

رستوران سانس

اگر به فضاهای لوکس علاقه دارید رستوران سانس استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که شبیه به ویلایی باشکوه است دکوراسیونی تماشایی دارد و در وسط باغی سرسبز قرار گرفته است. از آنجایی که رستوران سانس سرسبزی آرامبخشی دارد آرامش را به مشتریانش هدیه می‌دهد. علاوه بر آن پرسنل حرفه‌ای آنجا خوشمزه‌ترین غذاها را در اختیارتان قرار می‌دهند و با گوش کردن به موسیقی زنده از لحظاتتان در آنجا لذت می‌برید. در رستوران سانس انواع غذاهای ترکی، اروپایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود که با مواد اولیه باکیفیت طبخ می‌شوند. اگر روزی گذرتان به این رستوران افتاد فراموش نکنید تا طعم دلمه‌های آنجا را بچشید و از مزه عالی آن لذت ببرید.

دیگر رستوران های استانبول را بشناسیم

  • رستوران هاتای
  • کافه رستوران پارول
  • رستوران اچ دی اسکندر
  • کساب دونر
  • پاتاتوس
  • رستوران آلانچا
  • رستوران الئوس
  • رستوران فاروس
  • رستوران زوما
  • رستوران هونکار
  • رستوران بورسا

کلام پایانی
بهترین رستوران های استانبول در این مقاله معرفی شدند تا در صورت سفر به این شهر زیبا بتوانید گزینه‌های مناسب را به راحتی بیابید. همواره به یاد داشته باشید که رستوران‌های زیادی در شهر استانبول وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خود را دارند و بسته به سلیقه افراد متفاوت‌اند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید می‌توانید با رزرو تور استانبول یا رزرو بلیط هواپیمای خود را از سفرمارکت بخواهید و با قیمتی قابل قبول راهی سفری تکرارنشدنی شوید. همواره همکاران ما در کنار شما هستند تا در صورت لزوم راهنماییتان کنند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info