قرارداد خرید هواپیما از ایرباس نهایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر شرکت هواپیما سازی ایرباس متعهد شده است که در سریع ترین زمان هواپیماها را در اختیار ایران قراردهد. جزئیات این قرارداد را مطالعه فرمایید:

  • تعداد بازدید: 2752
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برطبق این قرارداد، شرکت هواپیما سازی ایرباس متعهد شده در سریع ترین زمان هواپیماها را در اختیار ایران قراردهد.
گفته می شود خرید هواپیماها به صورت اجاره به شرط تملیک است که ایران متعهد می شود درمدت 10سال پول هواپیماها را پرداخت کند. تعداد این هواپیماها بیش از 100 فروند است که ایرباس باید تا 4 سال همه هواپیماها را در اختیار ایران قراردهد.
انواع هواپیماهای غول پیکر و سبک در قرارداد وجود دارد که 3 هواپیمای "a380" غول پیکر با 555 صندلی، قبل از سال نو در اختیار ایران قرار خواهد گرفت.
همه هواپیماهای تحویلی به ایران نو خواهد بود.

این خبر درحالی منتشر شد که یک کارشناس صنعت هواپیمایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به وضعیت بازار فروش هواپیما و ظرفیت شرکت های هواپیماساز اگر برنامه خاصی در دستور کار نباشد، ورود 114 ایرباس ایران حداقل به 3 سال زمان نیاز دارد.
علی رضا بحیرایی دلیل گفته خود را قراردادهای پیشین شرکت ایرباس با کشورهایی نظیر مالزی و چین و همچنین انجام مونتاژ قسمتی از این قراردادها در کشور چین بیان کرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info